Kom alle 3 æg i en lille skål, bland dem godt og kom derefter de nævnte krydderi i. Herefter tilsætter du lidt vand i massen (cirka1,5 dl).
Opvarm panden og kom æggemassen i, lad den stå med lav varme i 1-2 min. kom derefter de snittede grønsager i. Du kan rører det lidt rundt så det kommer ned i massen. Lad det stå 5-10 minutter (lav varme).
Kom revet ost og lidt oregano på toppen efter de 10 minutter. Og kom nu panden ind i en forvarmet ovn på 180 grader varmluft i 20 minutter.