Start med at sætte dit bagestål i ovnen.Sæt ovnen på 300 grader celsius og med grillfunktionen til.Kom tipo 00, hvedemel, bagepulver og salt i en skål og rør det sammen. Jeg bruger min røremaskine.Kom vand og olie i en ny skål og rør det sammen.Hæld lidt efter lidt olie-/vand-blandingen over i røreskålen til det tørre og lad det røre godt sammen.Lad herefter dejen blive æltet grundigt igennem.Når dejen er jævn og slipper kanterne af skålen, drysses mel ud på køkkenbordet, og dejen vendes ud herpå.Rul dejen tyndt ud. Da jeg jo lavede tre pizzaer, delte jeg først dejen i tre og rullede dem efterfølgende ud hver for sig.Læg et stykke bagepapir på bordet og placér dejen herpå. Bager du flere pizzaer, skal hver pizza have hvert sit stykke bagepapir.
Creme fraiche
Kom creme fraiche og æggeblomme i en skål med revet muskat samt friskkværnet salt og peber.