Gæren røres ud i det lunkne mælk samt det smeltede smør, mel, sukker og æg.Da det er en blød dej så er den meget fedtet og blød.Lad nu dejen hæve i 30 minNår dejen har hævet skal den deles i to og lægges ud på en bageplade så de cirka er 12 x 35 begge stænger. Remonceingredienserne skal piskes (eller røres) indtil det bliver til en tyk og blød creme.Remoncen skal nu lægges som en stribe i miden af stængerne og fold nu siderne hen over remoncen og sørg for den er lukket tæt.Lad den nu efterhæve i 20 minutter. Nu skal dejen pensles med æg og et godt lag sukker samt nødder.Smid dem i ovnen i 15-20 minutter på 220 grader.